Μια διαφήμιση της εταιρείας Gucci μόλις απαγορεύτηκε στο Ηνωμένο Βασίλειο εξαιτίας του «ανθυγιεινά λεπτού» μοντέλου της...
Πρόκειται για τη διαφήμιση της Gucci που παρουσιάζει μια ομάδα μοντέλων να χορεύει σε ένα πάρτι σε βίλα έξω από τη Φλωρεντία, φορώντας ρούχα από την cruise collection της εταιρείας, η οποία μάλιστα πλαισιώνεται από ελληνική μπάντα
.
Στην αρχική διαφήμιση της νέας κολεξιόν, υπήρχαν δύο εξαιρετικά αδύνατα μοντέλα, ένα με κίτρινο ταγιέρ να καθεται σε έναν καναπέ, και ένα με κόκκινο φόρεμα με ρίγες να ακουμπά στον τοίχο.
Οι εικόνες αυτές θεωρηθηκαν προκλητικές, ενώ συγκέντρωσαν πολλά αρνητικά σχόλια στα social media, κυρίως επειδή «προβάλουν ανθυγιεινά πρότυπα» για τις γυναίκες.
Και ενώ η Αρχή Διαφημιστικών Προτύπων, θεώρησε ότι το μοντέλο στον καναπέ είναι μεν λεπτό, αλλά όχι υπερβολικά λεπτό ή λιποβαρές, αποφάσισε ότι το μοντέλο με το μακρύ φόρεμα ήταν «ανθυγιεινά λεπτό» και έπρεπε να αφαιρεθεί.
Η Αρχή τόνισε ότι ο κορμός και τα χέρια του μοντέλου εμφανίζονται πολύ λεπτά και «δυσανάλογα με το κεφάλι και το κάτω μέρος του σώματός της». Προσέθεσε δε ότι «τόσο η πόζα της όσο και η έκφραση του προσώπου της την έκανε να φαίνεται ακόμα περισσότερο ασθενική και λιπόσαρκη».
Παράλληλα, η εταιρεία παραδέχτηκε μεν ότι τα μοντέλα της ήταν όντως πολύ λεπτά, αλλά δικαιολογήθηκε αναφέροντας ότι σε κανένα σημείο της διαφήμισης δεν είναι ορατά τα οστά τους (!), ενώ ακόμα και ο φωτισμός ήταν ειδικά μελετημένος για να μην προκύψουν διαφάνιες στα ρούχα.
Ωστόσο, μετά τον σάλο που προκλήθηκε, η συγκεκριμένη εικόνα του μοντέλου χαρακτηρίστηκε επίσημα ως ανεύθυνη και απαγορεύτηκε κάθε περαιτέρω χρήση της.
Η ίδια η Gucci την έχει αφαιρέσει από τον λογαριασμό της στο instagram.
Ενδιαφέρον παρουσιάζει το γεγονός ότι τα μοντέλα φαίνονται τόσο αδύνατα μόνο στη φωτογράφηση, ενώ στο βίντεο της καμπάνιας μοιάζουν πολύ πιο φυσιολογικά.
thetoc
Πρόκειται για τη διαφήμιση της Gucci που παρουσιάζει μια ομάδα μοντέλων να χορεύει σε ένα πάρτι σε βίλα έξω από τη Φλωρεντία, φορώντας ρούχα από την cruise collection της εταιρείας, η οποία μάλιστα πλαισιώνεται από ελληνική μπάντα
.
Στην αρχική διαφήμιση της νέας κολεξιόν, υπήρχαν δύο εξαιρετικά αδύνατα μοντέλα, ένα με κίτρινο ταγιέρ να καθεται σε έναν καναπέ, και ένα με κόκκινο φόρεμα με ρίγες να ακουμπά στον τοίχο.
Οι εικόνες αυτές θεωρηθηκαν προκλητικές, ενώ συγκέντρωσαν πολλά αρνητικά σχόλια στα social media, κυρίως επειδή «προβάλουν ανθυγιεινά πρότυπα» για τις γυναίκες.
Και ενώ η Αρχή Διαφημιστικών Προτύπων, θεώρησε ότι το μοντέλο στον καναπέ είναι μεν λεπτό, αλλά όχι υπερβολικά λεπτό ή λιποβαρές, αποφάσισε ότι το μοντέλο με το μακρύ φόρεμα ήταν «ανθυγιεινά λεπτό» και έπρεπε να αφαιρεθεί.
Η Αρχή τόνισε ότι ο κορμός και τα χέρια του μοντέλου εμφανίζονται πολύ λεπτά και «δυσανάλογα με το κεφάλι και το κάτω μέρος του σώματός της». Προσέθεσε δε ότι «τόσο η πόζα της όσο και η έκφραση του προσώπου της την έκανε να φαίνεται ακόμα περισσότερο ασθενική και λιπόσαρκη».
Η απολογία της Gucci
Η Gucci ισχυρίστηκε ότι η διαφήμιση είχε ως στόχο της να θυμίσει ένα «παλαιότερο, σοφιστικέ» κόσμο.Παράλληλα, η εταιρεία παραδέχτηκε μεν ότι τα μοντέλα της ήταν όντως πολύ λεπτά, αλλά δικαιολογήθηκε αναφέροντας ότι σε κανένα σημείο της διαφήμισης δεν είναι ορατά τα οστά τους (!), ενώ ακόμα και ο φωτισμός ήταν ειδικά μελετημένος για να μην προκύψουν διαφάνιες στα ρούχα.
Ωστόσο, μετά τον σάλο που προκλήθηκε, η συγκεκριμένη εικόνα του μοντέλου χαρακτηρίστηκε επίσημα ως ανεύθυνη και απαγορεύτηκε κάθε περαιτέρω χρήση της.
Η ίδια η Gucci την έχει αφαιρέσει από τον λογαριασμό της στο instagram.
Ενδιαφέρον παρουσιάζει το γεγονός ότι τα μοντέλα φαίνονται τόσο αδύνατα μόνο στη φωτογράφηση, ενώ στο βίντεο της καμπάνιας μοιάζουν πολύ πιο φυσιολογικά.
thetoc
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου